Posiedzenie Rady LGD "Partnerstwo dla Doliny Baryczy" związane z oceną wniosków odbyło się 08 listopada 2012 w Centrum Inicjatyw Lokalnych w Miliczu w godzinach os 16:00 do 01:30 dnia następnego.
W posiedzeniu uczestniczyło 21 z 22 członków Rady LGD. Przewodniczącym Posiedzenia została Joanna Monastyrska, zaś Sekretarzem Iwona Grobelna.
Wnioski w ramach VIII naboru można było składać od 30.09.2012 do 26.10.2012 na operacje w ramach działań:
-313 „Odnowa i rozwój wsi”, limit środków 1 606 317,00 zł
- operacje, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi: „Małe projekty”,
limit środków 350 000,00 zł
Wnioskodawcy złożyli łącznie 46 wniosków na łączną wnioskowaną kwotę pomocy wynoszącą 2 953 374,01 zł, w tym:
- na operacje w ramach Odnowy i rozwoju wsi: 10 wniosków na łączną kwotę pomocy wynoszącą 2 220 712,00 zł
- na operacje w ramach "Małe Projekty": 36 wniosków na łączną wnioskowaną kwotę pomocy wynoszącą 732 662,01 zł
Całkowita wartość wszystkich złożonych wniosków wyniosła 5 502 895,57 zł.
W wyniku oceny Rady rekomendowanych do dofinasowania zostało 40 wniosków, z czego 15 nie zmieściło się w limicie środków przeznaczonych na dofinansowanie w VIII konkursie.Pozostałe 6 wniosków nie otrzymało minimalnej wymaganej liczby punktów w ocenie zgodności z lokalnymi kryteriami wyboru. Rada uznała również, że wśród wniosków nie było niezgodnych z Lokalną Strategią Rozwoju dla Doliny Baryczy.
Szczegóły znajdują się w zamieszczonych poniżej listach rankingowych:
Odnowa i rozwój wsi - do pobrania LISTA RANKINGOWA
Małe Projekty - do pobrania LISTA RANKINGOWA
Wkrótce wszyscy Wnioskodawcy otrzymają indywidualne pisma z oceną złożonego wniosku.
Zgodnie z Regulaminem Rady LGD (§ 27 procedura odwołania) Wnioskodawcom przysługuje odwołanie od oceny Rady:
§ 27 Regulaminu Rady mówi, że:
1. W celu umożliwienia wnioskodawcy odwołania się od decyzji Rady po podjęciu uchwał Przewodniczący Posiedzenia lub Sekretarz za pośrednictwem Biura i strony internetowej niezwłocznie informują o wynikach posiedzenia – liście zbiorczej wniosków wraz z informacją o ilości uzyskanych punktów i limicie środków oraz możliwości złożenia odwołania osobiście lub dostarczenie do siedziby LGD, w terminie nie później niż 7 dni od ogłoszenia protokołu.
2. Termin ogłoszenia protokołu na stronie internetowej, uważa się za skuteczne poinformowanie, od którego obowiązuje termin złożenia odwołania na wzorze będącym załącznikiem do Regulaminu.
3. Rada rozpatruje odwołania, które wpłynęły w terminie na wzorze pisma dotyczącego odwołania (wzór pisma stanowi załącznik nr 6 do Regulaminu).
4. Termin odwoławczego posiedzenia Rady ustalany jest nie wcześniej niż 14 dni od dnia ogłoszenia protokołu.
5. W przypadku nie wpłynięcia odwołania, Przewodniczący odwołuje ustalone wcześniej odwoławcze posiedzenie Rady listownie lub za pomocą aplikacji.
6. Przewodniczący Rady lub Pracownik Biura w ramach aplikacji nadają wnioskom, do których wpłynęły odwołania status „Odwołanie”, a Członkowie Rady ponownie mogą ocenić niniejsze wnioski w formie elektronicznej.
7. Na posiedzeniu odwoławczym Rada rozpatruje odwołanie zgodnie ze złożonym wnioskiem odwoławczym.
8. W przypadku zasadności Rada ponownie rozpatruje wniosek będący przedmiotem odwołania.
9. Jeżeli odwołania rozpatrzono na korzyść wnioskodawcy, a liczba uzyskanych przez wnioskodawcę punktów kwalifikuje wniosek do wpisania na listę operacji wybranych do dofinansowania, Rada podejmuje stosowną uchwałę i umieszcza wniosek na liście operacji przeznaczonych do dofinansowania.
10. Rada aktualizuje listy operacji wybranych oraz niewybranych.
11. Uchwała Rady jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
tekst jednolity uchwały z dn. 09 grudnia 2011 nr X/41/11 - Regulamin Rady LGD - wersja PDF
Zgodnie z Regulaminem Rady wnioskodawca ma na odwołanie się od decyzji Rady nie więcej niż 7 dni, liczone od dnia publikacji Protokołu z posiedzenia Rady LGD. Biuro informuje, że Protokół zostanie umieszczony w serwisie do dnia 16 listopada 2012 r. (piątek). Odwołania należy składać na formularzu, który jest załącznikiem nr 6 do Regulaminu Rady.
Pobierz formularz odwołania
Biuro Stowarzyszenia "Partnerstwo dla Doliny Baryczy"
28 listopada odbyło się II Posiedzenie Rady LGD „Partnerstwo dla Doliny Baryczy” poświęcone ponownej ocenie wniosków złożonych w VIII naborze PROW 2007 – 2013 na operacje:
- 313 „Odnowa i Rozwój Wsi”
- operacje, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi: „Małe Projekty".
Do pobrania:
Uchwała Rady nr II/125/2012 z dn. 28 listopada 2012 - Odnowa i Rozwój Wsi
Lista rankingowa - Odnowa i Rozwój Wsi
Uchwała Rady nr II/130/2012 z dn. 28 listopada 2012 – Małe Projekty
Lista rankingowa - Małe Projekty
Protokół z II Posiedzenia Rady LGD
Lista Obecności z II Posiedzenia Rady LGD
Średnia z kryteriów dla wniosków złożonych w ramach Odnowy i Rozwoju Wsi.
Średnia z kryteriów dla wniosków złożonych w ramach Małych Projektów.
Wszyscy beneficjenci zostaną indywidualnie poinformowani drogą pocztową o ocenie ich wniosków.
Informujemy również, że wnioski zostaną przekazane do właściwego Urzędu Marszałkowskiego Województwa ze względu na miejsce zameldowania Beneficjenta najpóźniej do 10.12.2012.
Wszystkim Beneficjentom dziękujemy za udział w konkursie, a Wnioskodawcom, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania gratulujemy i życzymy powodzenia na etapie oceny formalnej w instytucji wdrażającej (UMWD lub UMWW).
Biuro Stowarzyszenia "Partnerstwo dla Doliny Baryczy"
Załączniki do artykułu: | |
( PROW_VIII_średnie z kryteriów_MP.pdf 3107 kB ) | |
( PROW_VIII_protokół z II posiedzienia.pdf 298 kB ) | |
( PROW_VIII_listy rankingowe_OiRW_po odwołaniach.pdf 286 kB ) | |
( PROW_VIII_listy rankingowe_MP_po odwołaniach(1).pdf 380 kB ) | |
( PROW_VIII_lista obecnosci II posiedzienie Rady.pdf 210 kB ) | |
( PdDB_Regulamin Rady_formularz odwołania od decyzji Rady.doc 27 kB ) | |
( LISTA RANKINGOWA_VIII-PROW-2012-413_MP.pdf 206 kB ) | |
( LISTA RANKINGOWA_VIII-PROW-2012-413_313.pdf 211 kB ) | |
( PROW_VIII_średnie z kryteriów_OiRW.pdf 1515 kB ) | |
( PROW_VIII_uchwała_MP.pdf 18 kB ) | |
( PROW_VIII_uchwała_OiRW.pdf 18 kB ) | |
( UCHWAŁA X-41-11_Regulamin Rady.pdf 2108 kB ) |