Dolina Baryczy

Protokoły z posiedzeń Komitetu

Protokół z XXI Posiedzenia Komitetu LGR/ V Konkurs w ramach PO RYBY 2007 - 2013
09 listopada 2013

4.1.1 Wzmocnienie konkurencyjności i utrzymanie atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa
4.1.2 Restrukturyzacja lub reorientacja działalności gospodarczej lub dywersyfikacja zatrudnienia osób mających pracę związaną z sektorem rybactwa, w drodze tworzenia dodatkowych miejsc pracy poza tym sektorem
4.1.3 Podnoszenie wartości produktów rybactwa, rozwój usług na rzecz społeczności zamieszkującej obszary zależne od rybactwa
 4.1.4 Ochrona środowiska lub dziedzictwa przyrodniczego na obszarach zależnych od rybactwa w celu utrzymania jego atrakcyjności lub przywrócenie potencjału produkcyjnego sektora rybactwa, w przypadku jego zniszczenia w wyniku klęski żywiołowej
 
Zgodnie z § 27 Regulaminu Organizacyjnym Komitetu LGR Wnioskodawca może odwołać się od decyzji Komitetu w terminie 7 dni od momentu opublikowania protokołu na stronie internetowej LGR. Termin odwołania liczony będzie od pierwszego dnia roboczego po opublikowaniu protokołu tj. od 12.11.2013 (wtorek) i mija 18.11.2013 (poniedziałek).
 
· Pobierz PROTKÓŁ Z XXI POSIEDZENIA KOMITETU LGR
· Pobierz załącznik nr 1 do protokołu (Tabela nr 1 działanie 4.1.1 publiczny)
· Pobierz załącznik nr 2 do protokołu (Tabela nr 2 działanie 4.1.1 społ-gosp)
· Pobierz załącznik nr 3 do protokołu (Tabela nr 3 działanie 4.1.2 społ-gosp)
 
Pobierz załącznik nr 4 do protokołu (Tabela nr 4 działanie 4.1.3 społ-gosp)
Pobierz załącznik nr 5 do protokołu (Tabela nr 5 działanie 4.1.4 społ-gosp)
Pobierz wzór wniosku o ponowne rozpatrzenie wniosku o wybór operacji
Lista obecności podczas XXI Posiedzenia Komitetu LGR 
 
Protokół oraz uchwały z XXI Posiedzenia Komitetu LGR dostępne są w Biurze LGR "Partnerstwo dla Doliny Baryczy".

Protokół z XXII posiedzenia odwoławczego / V Konkurs w ramach PO RYBY 2007-2013
26 listopada 2013

  22 listopada 2013 r. odbyło się XXII Posiedzenie Odwoławcze Komitetu LGR Stowarzyszenia „Partnerstwo dla Doliny Baryczy” poświęcone ponownej ocenie wniosków, do których złożono odwołanie  w ramach  V naboru  PO RYBY 2007-2013 w ramach środka:

„4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności”.
 
 
 
 
 
 
 

 

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa Inwestująca w obszary wiejskie.
Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy" w ramach poddziałania "19.4 Koszty bieżące i aktywizacja"; działanie wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa Inwestująca w obszary wiejskie.
Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy" w ramach działania 4.31 Funkcjonowanie LGD, nabywane umiejętności i aktywizacja, współfinansowane ze środków publicznych i UE w ramach osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniająca inwestycje w zrównoważone rybołóstwo.
Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowane przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającą inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, w zakresie realizacji operacji polegającej na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności Program Operacyjny "Zrównoważony rozwuj sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij