Dolina Baryczy

ZASADY DORADZTWA- Archiwalne

Pracownicy biura LGD(Lokalnej Grupy Działania) nieodpłatnie udzielają informacji oraz świadczą doradztwo.
Wpis archiwalny

 

Pracownicy biura telefonicznie i mailowo udzielają informacji* w zakresie:

  • kto może pomoc uzyskać?
  • jakiego rodzaju działania wspieramy?
  • kiedy odbędą się nabory wniosków?
  • ustalenie harmonogramu pracy nad projektem
  • harmonogramu szkoleń
Informacje udzielane są w godzinach pracy biura: pn.-pt, godz. 8.00-16.00

tel. 71 383 04 32 w. 24 i w. 25 lub kom. 535 999 187
e-mail: partnerstwo@nasza.barycz.pl

Pracownicy, świadczą doradztwo* w zakresie realizacji uzgodnionego harmonogramu prac, w szczególności:

  • omówienia biznesplanu
  • wypełnienia wniosku o przyznanie pomocy
  • przygotowania załączników
  • realizacji projektu
  • przygotowania wniosku o płatność
  • rozliczenia i monitoringu projektu

Doradztwo świadczą po wcześniejszym umówieniu telefonicznym (71 383 04 32 lub 535 999 187) osobiście lub odpowiedzi na zapytanie mailowe. Zakres doradztwa jest ewidencjonowany:

Pracownik
Stanowisko
Dla kogo doradztwo?
Dni pracy**
Godziny pracy**
Inga Demianiuk- Ozga
Prezes Zarządu/Dyrektor Biura
organizacje pozarządowe, aktywni leaderzy, instytucje, przedsiębiorcy i osoby fizyczne
Po wcześniejszym umówieniu się za pośrednictwem sekretariatu
Po wcześniejszym umówieniu się za pośrednictwem sekretariatu
Ewelina Chudzińska- Snażyk
specjalista ds. wdrażania i monitoringu
organizacje pozarządowe, aktywni leaderzy, instytucje
wtorek, czwartek, piątek
10.00-16.00
*Pracownik udzielający informacji ewidencjonuje dane interesanta, spisując jego dane, tj.: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, datę kontaktu oraz zakres udzielonej informacji. Doradztwo w biurze jest rejestrowane, a osoba, której go udzielono wpisuje się w Kartę udzielonego doradztwa, podając dane: imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy, adres, e-mail, nr telefonu, datę i godziny, w których udzielono doradztwa oraz zakres doradztwa i potwierdza wpisane informacje podpisem. Zakres udzielonego doradztwa przeniesiony zostanie przez pracownika LGD do wniosku o przyznanie pomocy.

**Podane dni pracy i godziny nie obowiązują w dniu, w którym przeprowadzane jest spotkanie informacyjne dla beneficjentów lub szkolenie w zakresie pozyskania dofinansowania oraz w dniu, w którym kończy się nabór wniosków o przyznanie pomocy.

 

 

 

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa Inwestująca w obszary wiejskie.
Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy" w ramach poddziałania "19.4 Koszty bieżące i aktywizacja"; działanie wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa Inwestująca w obszary wiejskie.
Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy" w ramach działania 4.31 Funkcjonowanie LGD, nabywane umiejętności i aktywizacja, współfinansowane ze środków publicznych i UE w ramach osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniająca inwestycje w zrównoważone rybołóstwo.
Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowane przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającą inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, w zakresie realizacji operacji polegającej na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności Program Operacyjny "Zrównoważony rozwuj sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij