- brak pomysłów na działania
- duża konkurencja przy składaniu/wyborze wniosków
- nieumiejętność planowania, analizowania rynku, tworzenia biznesplanu, sprawdzenia rentowności planowanej inwestycji
- zbyt słabe wsparcie na etapie promocji, potrzeba bycia w grupie, wspólnej promocji
- wsparcie w promocji konsumpcji ryb, poszerzenie współpracy z obiektami gastronomicznymi, wsparcie rozwoju przetwórstwa i różnorodności oferty
- powiązanie promocji produktów i oferty rybackiej z turystyką, szlakami, imprezami promującymi obszar
- obawa przed konsekwencją utrzymania projektu
- uruchomienie inwestycji i utrzymanie miejsca pracy po zrealizowaniu projektu
- legalność działalności i wykazanie źródeł dochodów- Wzmocnienie kompetencji i umiejętności poprzez szkolenia (przedsiębiorczość, biznesplany, planowanie, zarządzanie,
- Wzmocnienie rozwoju małych gospodarstw poprzez ukierunkowanie na nich wsparcia finansowego
- Wsparcie w promocji oferty
- Wsparcie w tworzeniu różnorodnej oferty sieciowanie produktów z usługami, tworzenia szlaków kulinarnych itp.- małe gospodarstwa rybackie
- rybacy, którzy wcześniej nie sięgali po fundusze
- członkowie rodzin rybackich