Dolina Baryczy

II FORUM Edukacja dla Doliny Baryczy

W piątkowe popołudnie 02.09.2016 odbyło się II FORUM Programu Edukacja dla Doliny Baryczy pod hasłem: Interdyscyplinarność w edukacji dla regionu Doliny Baryczy. Gospodarzem tegorocznej konferencji była Szkoła Podstawowa nr 2 w Miliczu, koordynatorem Stowarzyszenie Partnerstwo dla Doliny Baryczy, patronem Gmina Milicz.
Pobierz materiały związane z wydarzeniem!

 

Na konferencję licznie przybyły szkoły, ośrodki  biorące udział w Programie, przedstawicieli gmin, biblioteki, koordynatorzy świetlic oraz chętni do przystąpienia do programu.
Program Forum był bardzo bogaty: podsumowaliśmy aktywność placówek w roku szkolnym 2015/2016, omówiliśmy co się wydarzyło przez ten rok, zaprosiliśmy wszystkich uczestników na warsztaty, panele, które były dobrym przykładem nauczania  interdyscyplinarnego o regionie. Odbyły się również popołudniowe panele pod hasłem: „Korzyści dla wszystkich” , rozdane zostały tabliczki świadczące o realizacji programu, rozdano gazetkę związaną z rocznymi działaniami w programie.

Panele zostały podzielone na 4 grupy tematyczne:
Jak skutecznie korzystać z serwisu edukacja.barycz.pl?
Jak wspierać działania szkoły/ przedszkola za pomocą  stowarzyszenia?
Jak wykorzystać program i narzędzia do rozwoju oferty?
Mój program a Edukacja dla Doliny Baryczy.

Zobacz więcej na: edukacja.barycz.pl

Poniżej zamieszczamy materiały związane z ww. wydarzeniem


 

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa Inwestująca w obszary wiejskie.
Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy" w ramach poddziałania "19.4 Koszty bieżące i aktywizacja"; działanie wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij