Zgodnie z Regulaminie Organizacyjnym Rady informujemy, że z Posiedzeń
odbywających się w trybie obiegowym nie sporządza się protokołu (
zgodnie z §32 ust. 4 Regulaminu
Organizacyjnego Rady, w przypadku
posiedzeń Rady odbywających się w trybie określonym w § 12 ust. 5 pkt 2,
protokołu, o którym mowa w poprzednich ustępach, nie sporządza się, zaś
dokumentację z posiedzenia stanowią wydruki z tej aplikacji pozwalające ustalić
przebieg posiedzenia, quorum, Członków Rady biorących udział w posiedzenia,
podjęte w trakcie posiedzenia uchwały i okoliczności, w jakich doszło do ich
podjęcia, w tym wyniki poszczególnych głosowań oraz sposób, w jaki głosowali
poszczególni Członkowie Rady. Dokumentację, o której mowa w tym ustępie
zapisuje się na nośniku CD: z posiedzenia sporządza się co najmniej listę
zbiorczą oddanych głosów ze wskazaniem jak głosowali poszczególni Członkowie
Rady, informację o wyłączeniach poszczególnych Członków, Rady, wypełnione
elektronicznie deklaracje bezstronności (jeżeli są wymagane) oraz uchwały – które podpisuje Przewodniczący
Rady).